English

Markedsføring

Her vil du finne nyttig informasjon rundt pressearbeid, markedsføring og dokumentasjon. 

Pressemelding

Her er noen tips om hva du bør huske på når du skal sende ut en PM.
Husk at journalister får tilsendt svært mange PM pr. dag, derfor bør du fokusere på en kort og beskrivende overskrift og/eller ingress.

Videre kan du utdype:
HVA, HVEM, HVOR & NÅR, og HVORFOR
– har det dere gjør en spesiell bakgrunn, står det i en sammenheng som kan være interessant?

Tenk på leseren/mottakeren i avisen/mediet når du skriver teksten eller budskapet ditt.

Bilder:
Husk heller få bilder i trykkvalitet, enn mange i lav oppløsning. Dette øker sjansen for oppmerksomhet betydelig. Husk å oppgi navnet på fotograf, og evt. billedtittel.

Det er veldig viktig at den/de som står oppført som kontaktperson(er) er tilgjengelige for pressen. Husk navn, tlf. nummer og email.

 

 

KONTAKT

Daglig leder:
Tove Bratten
tlf.: (+47) 23 10 09 80
tove@scenekunst.no
mob: (+47) 91 55 42 91

Faglig rådgiver:
Christina Friis
tlf.: (+47) 23 10 09 80
christina@scenekunst.no
mob: (+47) 99 00 39 29

Redaktør Sceneweb/
faglig rådgiver:

Elisabeth Leinslie
tlf.:(+47) 23 10 09 80
elisabeth.lenslie@scenekunst.no
mob: (+47) 99 16 76 27

Rådgiver:
Geir Lindahl
tlf.: (+47) 23 10 09 80
geir@scenekunst.no
mob: (+47) 48 19 17 87

FØLG OSS

Facebook

     

Scenekunst.no SceneWeb Black Box Theater Scenekunstbruket

aid=432